9/10-10


Hallå!

Ja, går dagen den blev som den blev. Haha.. Dragons matchen var bra iaf och dom vann :D. Kul att säsongen har börjat igen. Efter matchen släppte Sandra av mig och Emelie hos henne. Hon var tvungen åka och lägga Lucas för han hade inte somnat. Så vi fick börja lite utan henne;P. Men hon kom ganska snabbt. Var helt okej på förfesten. Vissa fick i sig lite mer än andra. Tog taxi ner vid 12 tiden. Gick till allstar, där det hände en liten sak. Blev väl lite off där ett tag :P. Men jag och Emelie kom igen mot slutet med humöret. Haha, roliga blickar man fick då.. Tog sista bussen hem, somna ganska snabbt vilket var skönt. Hade inte sovit ett skit natten innan så det var skönt att få sova ut. Vakna halv 1 idag och har inte gjort ett piss. Skulle ha hängt med Sandra på orongo match men kände inte för de.

Så nu tänker jag ta systerns dator och lägga mig i sängen och kolla på film. En tråkig lördag kanske, men en väldigt skön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0