Hej dilemma Malin!


Det borde vara mitt nya namn, dilemma Malin. Eller hur?

Dagens dilemma är skor, ovanligt? Nej, inte om man känner mig. Jag är en skofanatiker..? Äsch, ni fattar:P
Jag skulle kunna skippa äta bara för att få äga ett par riktigt snygga skor. Jag är en sådan person som köper skor och sen inte använder dom. Speciellt nu dom senaste åren när jag har levt i converse. Köper jag andra skor hamnar dom i garderoben och där förblir dom. Vilket kan tyckas vara tragiskt. Vilket det egentligen kanske är. Men när jag väl hittar ett par skor jag trivs i så köper jag ofta likadana skor efter. I andra färger. Som converse, har nu fyra par tror jag. Köpte senaste nu ett par nya när jag var i kreta. Vilket jag kanske ångrar lite nu. För jag köpte ett par låga när det var höga jag var ute efter. Så där försvann ca 600kr på ett par skor som inte kommer användas i vinter. Ja, jag använder converse på vintern som alla andra normala converse ägare ;).

Men planen är att köpa ett par höga nu snart. Blir nog nästa löning. Men då kommer vi till dilemmat. Ska jag köpa ett par nya converse eller jag ska köpa ett par riktigt snygga sneakers?. Men då vill jag ha sneakers som är lite annorlunda. Och inte ett par som alla andra har. Så ni får gärna ge mig tips på sidor med snygga sneakers :D

Dessa är de senste tillskottet till samlingen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0