helgen som har passerat..


Hej!

Söndag idag och ännu en helg har passerat. I fredags blev de en lugn dag. Blev middag på stekhuset med damerna från pappas släkt :). Efter middan åkte jag direkt till Emelie där Lina redan var :). Blev lite prat och film. Kollade på Case 39 som jag trodde skulle vara skrämmande. Vilket den absolut inte va. Så de var lite tråkigt. Fick skjuts hem av Lina vid 1 tiden kanske. Fasen vad det regnade då. Inte alls kul! La mig ganska snabbt när jag kom hem.

På lördag blev det en tripp ner till stan med syster. Sen när Emelie slutade sitt jobb hängde jag med henne ut till birsta. Blev ingen shopping för mig för att jag är pank. Får inte min lön förns den 28e :(. Åkte sedan hem och duschade och åt. Sedan snabbt till Sandra där vi fixade oss och så. Börja dricka och så kom alla andra. Mycket kul förfest var de. Drog ner till krogen vid halv 12 tiden. Gick till Allstar på hopp om att timbuktu skulle spela. Men nej då, han var sjuk. Men de var galat mycket folk där ändå. Men det var ganska kul. Drog sedan hem efter 3 tiden och sov.

Och idag åkte jag till Sandra på kvällen och umgicks med henne. Snacka massa skit om gårdagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0