ska verkligen försöka



Ska verkligen få igång denna blogg nu. Ja menar, har ju all tid till de ;). Men sen vet jag inte om det kommer vara intressant att läsa om det jag gör på dagarna. Vilket är inget, haha. Aja, vi får väl se hur det går.


Idag iaf tog jag en sväng ut med pappa. Åkte till sibylla för att äta lunch. Vilket blev en flopp. Pappa bara gnällde. Hahaha, han är rolig han. Efter det åkte vi ut till ljustorp..? Pappa tänkte hälsa på en kompis men han var inte hemma så åkte till Liza min faster. Farmor var även där. Så satt där och fika och prata på tills vi åkte och hämtade mamma på jobbet. Sedan vidare till affärn för att handla och sen hem.
Sen dess har jag ätit mat, suttit här och kollat på idol. Och nu sitter jag här igen med magvärk :/ Vet dock inte vad det är, men ont gör det. Ska nog lägga min i sängen och vila lite.

Imorgon får vi se vad som händer. Funderar på om jag ska ta mig ner till stan eller åka ut till birsta. Vill hitta något nytt. Men får se om jag orkar höra med någon som vill hänga med.
Sedan på lördag fyller Ulla år min andra faster. Så blir att fira henne på dagen. Sen på kvällen blir det middag på stekhuset med klassen. Eller ja, förra klassen. Och efter det blir det utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0