Helgen..


Hallå!

Helgen som nu har passerat har varit jävligt skön. På fredag var det hoffmaestro som ägde rum. Började med förfest hos Sandra aka kråkan ;).. Lite blandat folk men de var jävligt kul. Blev väl lite kalas på slutet :) haha. Åkte ner till stads någon gång efter 11 tiden. Gick runt lite och dansade lite för att fördriva tiden tills hoffmaestro kom upp på scen. Jag och Emelie pallade inte stå längst fram så vi höll oss lite längre bak. Men dom var jävligt bra. Lessnade efter ett tag och satt oss ner och lyssnade ist. Hamnade väl där framme någon gång iaf. Men de är ju så jävla varmt och svettet bara rann. Så gick undan ganska snabbt. Tog sista bussen hem. Var ganska slut i fötterna då. Men de var en jävligt skön och rolig kväll. Mer sånt :)

Sen på lördag låg jag mest i sängen hela dan. Var väl lite trött. Sen vid 6 tiden hörde Emelie av sig och undra om jag skulle med ut med henne och Lina. Klart jag ville de, lite roligare än att bara sitta hemma. Så hoppade in i duschen lite snabbt och en snabb sminkning fick de bli. Kom till Emelie vid 8 tiden. Lina var där då och så kom Emelies kusin med några vänner. Men dom åkte ganska snabbt igen. Senare kom Andreas också. Blev väl inte direkt någon förfest. Alla var mest trött förutom Lina ;P Åkte ner till stan vid 11 tiden då skulle Emelie och Andreas äta först så gick till pizzerian på navet. Gick sedan upp till Allstar. Satt mest vi ett bord och snacka hela kvällen. Men ganska skönt ändå. Blev väl någon dans nere där det verkligen stank svett. Fan vad äckligt det var. Dom borde verkligen ha ac där eller nått.
Tog även sista bussen hem då. La mig i sängen typ direkt när jag kom hem. Men kunde inte sova. Somna säkert vid 5 tiden. Hatar de när man har för många tankar i huvudet :P


Och idag har jag inte gjort något speciellt förutom tidigare idag när jag gick ner och röstade. Och har inga planer för senare ikväll. Men jag ska nog stanna hemma och kolla på film eller tv. Får blir en vilo dag :)

Fin bild sen igår.. Eller? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0