12 mars 2012

Hallå!

I helgen var de min lediga helg på väldigt länge. Så jag passade på att gå ut i fredags. Dan började med jobb och sedan lite basket. Efter basketen drog jag hem och fixade mig lite snabbt innan Anna kom och hämta mig. Vi åkte till dennis och ante för lite förfest. Gick ner till stan någon gång vid 12 tiden.
Vi hamnade på memento (frågamigintevarför) där Ison & fille spelade. Ganska bra drag där. Hade väl en helt okej kväll. På lördan kände jag mig ganska pigg efter en vin flaska och nån shot. Tills kvällen kom, haha. Varför blir jag alltid bakis på kvällen och inte dan? Konstigt. Så spendera lördagkväll i sängen med datorn. Orkade verkligen inte göra något. Börjar ärligt bli gammal för att gå ut och dricka. Tur nog har Sundsvall inget att erbjuda när de gäller uteställen så jag missar inget.

Idag måndag har de inte hänt så mycket. Har jobbat och tränat barnen. Och nu ligger jag bara här. Ska nog ta och käka något sen blir de bb och sova.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0