Long time no see


Hej!

Jag tänkte faktiskt ge mig på mig de här med blogg igen. Nu är de mer än ett år sedan jag la av med bloggen. Men har känt lite på senaste att de skulle vara roligt att börja igen. Dessutom få skriva av sig lite ibland. Något som kan vara ganska skönt.

Ja då är väl frågan vad som har hänt året 2011. Ska försöka sammafatta de mesta bara för att ni ska få lite koll vad jag har haft för mig. Kan väl börja från början på året. Minns inte mycket men jobbade en hel del.
Drog till Göteborg i maj på Basketball festival med mitt lag. De var en rolig helg med våra små barn ;). Strax efter jag kom hem från Göteborg flyttade jag ner till Uppsala med Evin. Bodde bara där under sommaren men de var en väldigt rolig sommar. Sköna männikor, skön stad och sköna uteställen. En skön omväxling var de. Allt var nytt och inte tråkigt som hemma i sundsvall.
I augusti drog jag med min syster och hennes kompis till Göteborg för att gå på way out west. Något jag aldrig kommer glömma är Kanye West. En artist som jag har haft som idol i flera år och äntligen få se han?!. Näe de var overkligt att stå där och se han. Bästa upplevelsen i mitt liv än så länge. Under tiden jag var i Göteborg hann jag även med att träffa Sanna. Åkte till henne och satt bara och prata på ute på hennes balkong. Träffar henne så sällan nu när hon bor där så de var roligt.

Efter jag kom hem från götet var de dags att packa ihop allt i Uppsala och flytta hem till Sundsvall igen. Något jag verkligen inte längtade till. Men nån dag är jag tillbaka där. Väl hemma igen så var de bara dags att börja arbeta.
Så de är de jag har gjort sen jag kom tillbaka.
Och nu är vi här i nutid.

Just nu jobbar jag bara på som vanligt och tränar tjejerna i vanlig ordning. Inget annorlunda med mitt liv sen förra året skulle jag säga. Något jag måste ändra på. Börja plugga står på schemat. Först ska jag läsa upp mina betyg lite så pluggandet får vänta till nästa år.

Sen nu har jag ganska många planer inför detta år. Först nu ska jag på Drake i april. Det går inte beskriva hur mycket jag längtar till detta. Att få se min man stå på scen och uppträda för mig?. Nej, de går inte att förklara. Och i maj ska jag till Göteborg igen på Basketball festival. Längtar till de och hoppas på de bästa för mitt lag. Sen lite senare i maj ska jag, min syster, Emelie, Börje och Lina på Kanye West & Jay-Z. Kommer bli awesome. Och sist men inte minst som är planerat är Coldplay som spelar i augusti. Ja jag vet de är långt tills dess, för långt. Det är de som jag redan har inplanerat och mycket mer kommer hända. Känner på mig att detta kommer bli ett bra år :)

Efter denna jobbhelg får jag nu lite ledighet så ska passa på att göra någon nytta medans jag har tid.
Ni får ha det bra så får jag se när jag är tillbaka här :)


En bild från Wow. Wiz Khalifa som spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0