Back!

Men hej! Det var verkligen inte igår.
Jag satt och läste lite bloggar som jag vanligen brukar göra när jag har tråkigt. Och idag kom jag på att jag har ju en blogg. Så gick in på den och insåg att det har nästan gått ett år sedan jag skrev sist. Om man läser min blogg ser man ganska snabbt jag inte är någon flitig skrivare.
Jag har mina perioder när jag skriver ofta och sen tappar jag det helt. Kan vara de att jag inte har något vettigt att skriva så då lägger jag av. Men ibland jag kan tycka att det är roligt att få skirva om sitt liv även om ingen läser så är de skönt att skriva av sig lite.
 
Mitt liv har inte ändrats mycket sedan jag skrev sist. Vilket jag kan tycka är väldigt tråkigt Måste verkligen ta tag i mitt liv. Jobbar fortfarande kvar på aveny, eller nu heter min arbetsplats Quality Hotel Sundsvall. Jag jobbade åt aveny förut och vi hade hand om Scandics frukost. Men nu har Scandic flyttat ut och Nordic Choice har flyttat in. Så nu tillhör vi alla på stället Quality Hotel. Känns skönt att det händer lite. Lobbyn håller förtillfället på att renoveras och hotellrummen även. Några rum är klara men nu inväntar vi alla på den härliga lobby baren "Q bar" ska öppnas. Många timmar kommer spenderas där efter jobbet kan jag tänka mig.
 
Förövrigt i mitt liv letar jag lägenhet men de är inte de lättaste i denna stad. Men jag hoppas oturen vänder snart så jag kan hitta något.
 
Det var allt för denna gång. Får se när jag är här igen. Förhopningsvis snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0